preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Svete Uršule

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 25. 9. 2015.

Ukupno: 40973
Ovaj mjesec: 533
Ovaj tjedan: 103
Danas: 28
Kalendar
« Studeni 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Anketa (mala)
Slavite li imendan?

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Svjetski dan čitanja naglas
Autor: Mihaela Barbarić, 11. 3. 2019.

Naši su učenici svjesni da je čitanje vrlo bitno i da je to proces koji ih obogaćuje, a posebno vole čitati naglas. Zbog toga su veoma rado sudjelovali u obilježavanju Svjetskog dana čitanja naglas 19. 2. 2019.


Učenici iz sva tri odjeljenja Produženog boravka dogovorili su međusobnu suradnju te su taj dan gostovali jedni kod drugih u vidu „profesionalnih“ čitača naglas. Dakle, učenici su jedni drugima čitali naglas priče iz knjige  koju su si sami odabrali, a njihov izbor je pao na – dječju Bibliju. Čitači su se veoma ozbiljno prihvatili svog dijela zadatka dok su ih slušatelji, odn. njihovi domaćini pažljivo slušali. Nakon čitanja čitači su pomoću nekoliko pitanja provjerili je li pažnja slušatelja bila na razini, a zatim su, po potrebi, i objasnili pročitane priče.
Učenicima se veoma svidio takav način rada te su izrazili želju da i češće gostuju, odn. budu domaćini jedni drugima.

Izradili učitelji: Helena Šimović Vorih i Saša Sokol





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Svjetski dan čitanja naglas
Autor: Mihaela Barbarić, 11. 3. 2019.

Naši su učenici svjesni da je čitanje vrlo bitno i da je to proces koji ih obogaćuje, a posebno vole čitati naglas. Zbog toga su veoma rado sudjelovali u obilježavanju Svjetskog dana čitanja naglas 19. 2. 2019.


Učenici iz sva tri odjeljenja Produženog boravka dogovorili su međusobnu suradnju te su taj dan gostovali jedni kod drugih u vidu „profesionalnih“ čitača naglas. Dakle, učenici su jedni drugima čitali naglas priče iz knjige  koju su si sami odabrali, a njihov izbor je pao na – dječju Bibliju. Čitači su se veoma ozbiljno prihvatili svog dijela zadatka dok su ih slušatelji, odn. njihovi domaćini pažljivo slušali. Nakon čitanja čitači su pomoću nekoliko pitanja provjerili je li pažnja slušatelja bila na razini, a zatim su, po potrebi, i objasnili pročitane priče.
Učenicima se veoma svidio takav način rada te su izrazili želju da i češće gostuju, odn. budu domaćini jedni drugima.

Izradili učitelji: Helena Šimović Vorih i Saša Sokol





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju